Campanie de Prevenire – „Fii precaut. Hoţii nu dorm!”

În perioada decembrie 2011 – ianuarie 2012, la nivelul Capitalei, Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în colaborare cu Groupama Asigurări şi Liga Habitat, va derula campania „FII PRECAUT. HOŢII NU DORM!”, iniţiată la nivel naţional de Inspectoratul General al Poliţiei Române – Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, având ca scop informarea populaţiei cu privire la modalităţile de prevenire a furturilor din locuinţe. Activităţile vor viza transmiterea de recomandări cu caracter preventiv şi promovarea campaniei prin intermediul mass-media, distribuirea unor materiale informativ-preventive în asociaţiile de proprietari aflate în zonele cu risc criminogen rezultate din analizele tactice ale Poliţiei Capitalei şi la sediile unităţilor de poliţie, precum şi întâlniri cu grupuri ţintă – asociaţii de proprietari, asociaţii profesionale, angajaţi ai unor instituţii sau societăţi comerciale etc. Pe parcursul întâlnirilor vor fi prezentate aspecte de interes privind spargerile de locuinţe (moduri de operare), cu accent pe recomandările preventive. Vor fi publicate articole de presă privind prevenirea furturilor din locuinţe prin intermediul mass-media şi revistei „Poliţia Capitalei” şi vor fi transmise mesaje preventive către asociaţiile de proprietari, prin intermediul poştei electronice (Internet). De asemenea, vor avea loc acţiuni de informare a cetăţenilor Capitalei în locuri publice şi concursuri tematice cu premii.Compartimentul Comunicare Publică – D.G.P.M.B.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Peste 85% din testele efectuate preliminar cu aparatul DrugTest Dräger 5000 au fost confirmate. Citiți aici

Percheziții într-un dosar ce vizează infracțiuni de furt și corupție. Detalii aici

28.538 de verificări au fost efectuate cu aplicația eDAC pentru a preveni și combate posibile fapte ilegale. Detalii aici 

30 de persoane salvate de angajații MAI. Detalii aici

6.024 de evenimente la care s-a intervenit operativ. Detalii aici 

Sari la conținut