Măsuri dispuse pentru eficientizarea activității de eliberare a pașapoartelor

Având în vedere situația de la sediul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor de la sediul din Șos. Pipera, conducerea Ministerului Afacerilor Interne a dispus următoarele măsuri:A fost solicitată de la Imprimeria Națională o imprimantă specială pentru sediul din Piața Amzei la care să se poată tipări pașapoartele simple temporare. Până în prezent, acest tip de pașaport se putea elibera doar la 3 ghișee din sediul din Șos. Pipera. Potrivit informațiilor primite de la specialiștii Direcției Generale de Pașapoarte și ai Imprimeriei Naționale, imprimanta va fi montată la sediul din Piața Amzei în această noapte. După operaționalizarea celei de-a doua imprimante, începând de mâine dimineață, cererile pentru pașapoartele temporare vor putea fi depuse la toate ghișeele din sediile din Pipera și din Piața Amzei.De asemenea, pentru că în sediul din Pipera, astăzi, la ora 15.30 erau în așteptare 448 de cereri depuse, în timp ce la sediul din Piața Amzei erau doar 10 persoane, au fost puse la dispoziția cetățenilor mijloace de transport ale MAI pentru a fi transportați de la Pipera la sediul din Piața Amzei. Această măsură a fost dispusă pentru eficientizarea activității Direcției Generale de Pașapoarte și a serviciilor publice comunitare, în interesul cetățeanului.Totodată, s-a luat decizia ca persoanele care așteptau eliberarea pașapoartelor la sediul din Pipera sau care au rămas acolo pentru a depune documentele să primească apă.Reamintim că ministrul afacerilor interne a solicitat conducerii Direcției Generale de Pașapoarte să actualizeze analiza privind măsurile concrete de extindere a infrastructurii și necesitățile de suplimentare cu personal care să deservească la capacitate maximă toate sediile din țară, până la finalizarea perioadei de vârf în ceea ce privește numărul de cereri de eliberare a documentelor.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

601 șoferi au rămas fără permis de conducere după ce au pus în pericol siguranța altor participanți la trafic. Detali aici 

  36 de persoane au fost salvate de angajații MAI în urma intervențiilor din ultimele 24 de ore. Detalii aici 

Peste 26.000 de verificări în aplicația eDAC. Detalii aici

Rezultatele înregistrate la frontieră în ultimele 24 de ore. Detalii aici

Sari la conținut