5 ghișee pentru pașapoarte, dedicate minorilor și părinților însoțitori

Instituția Prefectului Municipiului București anunță că Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București va aloca din ghișeele deja deschise la punctele de lucru, începând de luni 19 iunie 2017, 5 ghișee dedicate cu prioritate soluționării solicitărilor ce vizează minori și părinții însoțitori. I. Cererile pentru eliberarea pașapoartelor temporare pentru minori vor fi prelucrate / eliberate numai la punctul de lucru din Șoseaua Pipera nr 49, unde vor fi disponibile 2 ghișee pentru primirea solicitărilor de pașapoarte temporare (dar și simple electronice) pentru minori și părinții însoțitori.Pentru familiile care solicită pașapoarte temporare pentru minorii cu vârste sub 14 ani, dacă, pe lângă documentele prevăzute de lege, cererea este însoțită și de 2 fotografii color identice ale minorului, având dimensiunile de 3,5 x 4,5 cm, prezența minorului nu este necesară la depunere.II. Cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice pentru minori vor fi prelucrate / eliberate la :• Punctul de lucru din str. Ion Țuculescu nr. 42, Sector 3 care dispune de 2 ghișee pentru primirea solicitărilor de pașapoarte simple electronice și 1 ghișeu pentru eliberarea pașapoartelor.• Punctul de lucru din Piața Amzei nr 13, va dispune de 1 ghișeu dedicat solicitărilor de pașapoarte simple electronice pentru minori și părinții însoțitori • În punctul de lucru din Șoseaua Pipera nr 49, vor fi disponibile 2 ghișee pentru primirea solicitărilor de pașapoarte temporare și simple electronice pentru minori și părinții însoțitori.Reamintim că pentru pașapoartele temporare pentru minori solicitările se depun NUMAI la punctul de lucru din Șoseaua Pipera nr 49, de unde acestea vor fi și eliberate. Precizăm că părinții cu copii minori se pot prezenta la oricare ghișeu existent la celelalte puncte de lucru, solicitările fiind prelucrate în ordinea prezentării.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

27.377 de verificări au fost efectuate cu aplicația eDAC. Citiți aici

Angajații MAI au gestionat 5.793 de evenimente pentru protejarea cetățenilor. Detalii aici

755 de șoferi au fost scoși din trafic, reprezentând un potențial pericol. Citiți aici

Pompierii și salvatorii au gestionat 1771 situații de urgență, pentru a preveni tragedii și a salva vieți. Citiți aici

19 persoane salvate de angajații MAI, în ultimele 24 de ore. Citește aici

701 de șoferi au fost scoși din trafic. Detalii aici

Urmăriți la nivel internațional, aduși în țară de polițiști. Detalii aici

Peste jumătate de milion de verificări cu aplicația eDAC de la operaționalizare. Citiți aici

Sari la conținut