Inspectoratul General pentru Imigrări continuă procesul de digitalizare a serviciilor oferite, cu scopul de a reduce birocrația, de a accelera procesele administrative și de a îmbunătăți experiența utilizatorilor prin noi soluții digitale.
Iată câteva modificări importante în utilizarea Portalului IGI:
- Eliminarea limitării de 90 de zile inclusă în calendarul de selecție a datelor de programare;
- Toate programările din perioada 22 octombrie – 11 noiembrie a.c. vor fi confirmate automat. Totodată, pentru toate programările deja confirmate în perioada menționată anterior, vă veți prezenta la ghișeu cu documentele în original;
- Introducerea unui mesaj informativ „Termeni și Condiții de utilizare a aplicației Portal IGI”, astfel: “În cazul în care întâmpinați dificultăți tehnice în utilizarea aplicației Portalului IGI, vă adresăm rugămintea de a ne transmite o sesizare pe adresa de e-mail sesizăriportal.igi@mai.gov.ro însoțită de o captură de ecran – print screen – a problemei întâmpinate. Pentru solicitările care vizează alte aspecte referitoare la activitatea instituției noastre, vă rugăm să utilizați adresa de e-mail igi@mai.gov.ro sau adresele de e-mail ale structurilor teritoriale pentru imigrări,după caz. De asemenea, vă aducem la cunoștință că informații cu caracter general sunt disponibile pe site-ul Inspectoratului General pentru Imigrări – https://igi.mai.gov.ro/ . Menționăm că solicitările care vizează alte aspecte decât cele de ordin tehnic , transmise la adresa de e-mail sesizăriportal.igi@mai.gov.ro , nu vor fi luate în considerare”.