Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi Asociaţia „Asistenţă şi Programe pentru Dezvoltare Durabilă – Agenda 21” organizează în data de 20 octombrie 2009 conferinţa „Inovaţie şi calitate în sectorul public” – ediţia a II-a, cu prilejul finalizării proiectului „Carta Cetăţenilor”proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul PHARE 2006.În cadrul conferinţei vor fi prezentate experienţa şi rezultatele obţinute prin proiect şi va avea loc o festivitate de premiere a celor mai eficiente şi novatoare practici administrative, evidenţiate în competiţia naţională a bunelor practici, desfăşurată în perioada 20 mai – 15 august 2009.Evenimentul va fi organizat la Centrul Cultural al Ministerului Administraţiei şi Internelor, sala Nichita Stănescu, între orele 10,00 şi 16,00 (conform agendei anexate) şi se va bucura de participarea unor reprezentanţi de marcă ai Guvernului României şi a unor specialişti din administraţia publică centrală şi locală. În cadrul evenimentului va avea loc şi o conferinţă de presă.Vă adresăm invitaţia de a participa la această conferinţă, în scopul asigurării unei cât mai bune transparenţe a evenimentului.Pentru detalii suplimentare vă rugăm să contactaţi Compartimentul Comunicare, Informare şi Documentare la numerele de telefon: 021/ 311.28.38 (interior 129), 021/ 315.05.45 sau prin email la adresele: florina.dragos@anfp.gov.ro,gabriela.gheorghe@anfp.gov.ro, cristian.voinescu@anfp.gov.ro.Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici