Ministerul Administraţiei şi Internelor prin Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice organizează, în data de 18 noiembrie 2010, în intervalul orar 11.00 – 11:30, la Rin Grand Hotel – sala Monte Carlo, conferinţa de presă pentru lansarea campaniei de promovare a proiectului „Administratorul Public – factor de succes pentru un management eficient la nivel local”. Campania de promovare îşi propune creşterea gradului de informare a reprezentanţilor autorităţilor administraţiei publice locale din România asupra conceptului de administrator public, în vederea dezvoltării acestei funcţii şi profesionalizării palierului executiv.Funcţia de administrator public este specifică administraţiei publice locale şi se regăseşte şi în alte state membre ale Uniunii Europene, cu experienţă în managementul public modern. În legislaţia română a fost introdusă în 2006 prin Legea nr. 286 care modifică şi completează Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale. La conferinţa de presă vor participa oficiali ai Ministerului Administraţiei şi Internelor, directorul Unităţii Centrale pentru Reforma Administraţiei Publice, reprezentanţi ai structurilor asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale – parteneri ai Unităţii Centrale pentru Reforma Administraţiei Publice în acest proiect, administratori publici cu practică în exercitarea acestei funcţii precum şi reprezentanţi ai societăţii civile.Vă invităm să participaţi la conferinţa de presă în cadrul căreia vor fi prezentate elemente de noutate în ceea ce priveşte evoluţia funcţiei de administrator public şi perspectivele de viitor.Pentru confirmări vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon: 021/3103072 sau email: comunicare@mai.gov.ro azi, 17 noiembrie 2010, până la orele 17:00.