Conferinţa de închidere a proiectului „Administratorul public – factor de succes pentru un management eficient la nivel local” 14 octombrie 2011, BucureştiProiectul „Administratorul public – factor de succes pentru un management eficient la nivel local”, cofinanţat de Fondul Social European prin Programul Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, a fost implementat în parteneriat cu structurile asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale, respectiv Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România, Asociaţia Municipiilor din România, Asociaţia Oraşelor din România şi Asociaţia Comunelor din România.Proiectul a fost construit pe doi piloni principali, respectiv: – promovarea funcţiei de administrator public la nivelul unităţilor administrativ – teritoriale, acţiune susţinută printr-o campanie de promovare la nivelul întregii ţări;- dezvoltarea abilităţilor manageriale ale administratorilor publici în funcţie, prin sesiuni de formare, crearea reţelei, stagii de practică în ţări ale Uniunii Europene şi Forumul. Conferinţa de închidere este un moment al bilanţului în care ne propunem să vă prezentăm principalele rezultate, precum şi cele mai importante concluzii la care am ajuns în urma realizării Analizei privind progresul înregistrat în implementarea funcţiei de administrator public, pe parcursul a 14 luni de activitate.Evenimentul va avea loc la Hotel Ramada Parc, Str. Poligrafiei nr. 3-5, cu începere de la ora 09:30.Cu acest prilej va fi organizată şi o conferinţă de presă, în intervalul orar 12:00 – 12:30.Pentru informaţii suplimentare vă invitam să o contactaţi pe d-na Cristina Belba, responsabil comunicare, la: tel. 021 313 56 06 / e-mail: cristina.belba@mai.gov.ro [filename=Invitatie_mass-media_Conferinta_inchidere.doc] [filesize=Invitatie_mass-media_Conferinta_inchidere.doc] Nr. desc.: [downloads=Invitatie_mass-media_Conferinta_inchidere.doc]