Pentru desfăşurarea în bune condiţii a procesului de votare a membrilor din România pentru Parlamentul European din anul 2014, conform Planului General de măsuri în domeniul ordinii şi siguranţei publice, aprobat de viceprim-ministrul pentru securitate naţională, ministrul Afacerilor Interne, domnul Gabriel Oprea, Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, a dispus, pentru zilele de 24-25.05.2014 o serie de măsuri prin care să faciliteze obţinerea cărţilor de identitate de către persoanele care nu deţin documente valabile. Serviciile pubice comunitare locale/județene de evidenţă a persoanelor au asigurat program de lucru cu publicul sâmbătă, 24.05.2014, între orele 08.00 – 16.00, iar în data de 25.05.2014, ziua votului, programul de lucru cu publicul a fost între orele 08.00 – 21.00. La nivelul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date şi al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor de la nivelul ţării, inclusiv municipiul Bucureşti, în perioada 24-25.05.2014, a fost eliberat un număr total de 42.587 acte de identitate (6.476 la nivelul municipiului Bucureşti, inclusiv sediul D.E.P.A.B.D. şi 36.111 la nivelul celorlalte judeţe).Situaţia se prezintă astfel:- 40.299 cărţi de identitate din care:- la nivelul municipiului Bucureşti (inclusiv sediul D.E.P.A.B.D.) – 5.784- la nivelul celorlalte judeţe – 34.515- 2.288 cărţi de identitate provizorii, din care:- la nivelul municipiului Bucureşti (inclusiv sediul D.E.P.A.B.D.) – 692- la nivelul celorlalte judeţe – 1.596În data de 24.05.2014, până la ora 15,00 la nivel național a fost eliberat un număr total de 14.369 acte de identitate, din care 13.690 cărți de identitate și 679 cărți de identitate provizorii.În perioada 24.05.2014, orele 15.00 -16.00 și 25.05.2014 la nivel național a fost eliberat un nr. total de 28.218 acte de identitate, D.E.P.A.B.D. – Compartimentul Informare Publică