Protocol de colaborare

În scopul fluidizării fluxurilor de date privind achitarea taxei de poluare utilizate pentru prima înmatriculare în România a vehiculelor, Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Direcţia pentru Relaţiile cu Instituţiile Prefectului şi Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, respectiv, Ministerul Finanţelor Publice, prin Direcţia Generală Trezorerie şi Contabilitate Publică şi Direcţia Generală de Tehnologie a Informaţiei, au încheiat în cursul lunii februarie a.c. un Protocol de colaborare, în acest sens.Astfel, fiecare serviciu public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor va primi, zilnic, informaţii cu privire la încasările din taxa de poluare pentru autovehicule, fapt care va conduce la verificarea cu operativitate a datelor din chitanţele de plată.Procedura se va extinde la nivel naţional, întrucât, în cursul lunii aprilie a.c., aplicaţia a fost testată cu succes la Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul Instituţiei Prefectului mun. Bucureşti.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Aproape 32.000 de verificări efectuate cu aplicația eDAC pentru a preveni și combate posibile fapte ilegale, citește mai mult aici

15 persoane salvate în ultimele 24 de ore, detalii aici

Efectivele MAI au prins în flagrant 129 de autori de infracțiuni într-o singură zi, detalii aici

Mesajele transmise de Comisarul European pentru Afaceri Interne, Ylva Johansson, si de Ambasadorul Odor Balint, Reprezentant permanent al Ungariei la Uniunea Europeană ca urmare a deciziei din COREPER privind accederea României în Spațiul Schengen cu frontierele terestre începând cu 1 ianuarie 2025, detalii aici

Întrevederea ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu delegația Frontex condusă de Hans Leijtens, director executiv al Agenției. Detalii aici

Sari la conținut