Astăzi, 23 august, la sediul Ministerului Afacerilor Interne, a avut loc, în format videoconferință, ședința de evaluare a stadiului activităților de digitalizare/informatizare a serviciilor oferite cetățenilor de structurile MAI.
La ședință au participat secretarul de stat pentru ordine și siguranță publică, chestor general de poliție Bogdan Despescu, secretarul de stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, dr. Raed Arafat, secretarul de stat pentru relația cu instituțiile prefectului, Aneta Matei, secretarul general adjunct al MAI, chestor-șef de poliție Ioana Dorobanțu, precum și inspectorii generali ai Inspectoratului General al Poliției Române, Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, Inspectoratului General pentru Imigrări și Inspectoratului General de Aviație.
De asemenea, au participat șefii structurilor de resurse umane, management operațional, logistică, financiar, juridic, tehnologia informației, fonduri europene, secretariat general, pașapoarte, evidența persoanelor, relații publice, permise de conducere și înmatriculări, ai Agenției Naționale Împotriva Traficului de Persoane, Agenției Naționale Antidrog, Direcției Generale Anticorupție, Direcției Generale de Protecție Internă și Casei de Pensii Sectoriale a MAI.
La nivel local, la ședință au participat șefii inspectoratelor județene și ai structurilor teritoriale ale MAI.
Vă transmitem alăturat principalele repere ale activității Ministerului Afacerilor Interne privind stadiul digitalizării serviciilor oferite cetățenilor.